صفحه اصلی > کسب و کارها : ترسناکترین اتاق فرارهای شیراز

ترسناکترین اتاق فرارهای شیراز

ترسناکترین اتاق فرارهای شیراز

ترسناکترین اتاق فرارهای شیراز

اگر به دنبال یک تفریح گروهی و فکری در شهر شیراز هستید، یکی از بهترین پیشنهادات اتاق فرارهای شیراز است. این تفریح که چندسالی است در کشور رونق گرفته، درحال حاضر به یکی از محبوبترین تفریحات شهر شیراز هم تبدیل شده است. در این قسمت قصد داریم به معرفی بهترین اتاق فرارهای شیراز بپردازیم.

اتاق فرار چیست؟

اتاق فرار یا اسکیپ روم یک سرگرمی گروهی و فکری است که در آن شما با تشکیل یک تیم و ورود به فضای بازی اتاق فرار، وارد یک داستان از پیش تعیین شده خواهید شد.   شما در این فضا باید سیر داستانی بازی را با حل کردن معماها، پازل‌ها و همچنین کار گروهی طی کرده و خودتان را به هدف نهایی بازی برسانید.

اتاق فرار در ژانرهای مختلفی اجرا می گردد و محبوب ترین ژانر آنها در حال حاضر اتاق فرارهای ترسناک می باشد. در زیر لیستی از بهترین و ترسناکترین اتاق فرارهای شیراز را به شما معرفی خواهیم کرد.

اتاق فرار روستای اجنه

اتاق فرار روستای اجنه

اتاق فرار روستای اجنه شیراز یکی از ترسناک ترین و مهیج ترین اتاق فرارهای این شهر می باشد. این بازی که مدت زمان زیادی از افتتاح آن نمی گذرد، توانسته در مدت زمان کوتاهی محبوبیت بالایی را کسب کند. فضاسازی و دکور بازی روستای اجنه شما را وارد یک روستای متروکه و دلهره آور خواهد کرد و با سیر داستانی که دارد شما را در مدت زمان 90 دقیقه سرگرم خواهد کرد.

روستای اجنه در ژانر ترسناک ساخته شده است و در حال حاضر به عنوان ترسناکترین اتاق فرار شیراز شناخته می شود. داستان بازی اتاق فرار روستای اجنه به شکل زیر است:

داستان بازی: روستای قلاقا در اطراف شیراز که به روستای اجنه معروف شده؛ اهالی این روستا خیلی وقته که اونجا رو ترک کردند؛ تنها کسی که جرأت موندن توی روستا رو داشته جعفر جنی، مرده شور روستاست!
البته سید جلی دعانویس روستا هم هنوز از اونجا دل نکنده؛ شما و دوستاتون برای تفریح به این روستا پا خواهید گذاشت…

مدت زمان: 90 دقیقه

ژانر: ترسناک، تعاملی، هیجانی

تعداد نفرات: 5 -8 نفر

محل اجرا: حیابان نشاط

تلفن رزرو: 09334738040

اتاق فرار محتاله

یکی دیگر از بازیهای محبوب اتاق فرار در شهر شیراز اتاق فرار محتاله می باشد. این بازی که ساخته مجموعه اسکیپ کمپانی می باشد، درابتدا در شهر اصفهان ساخته و اجرا شد و بعد از بازخوردهای مناسبی که دریافت کرد، در نهایت در تابستان امسال در شهر شیراز ساخته و به بهره برداری رسید.

این بازی با موضوع روحی و جنی یکی از بازیهای بسیار ترسناک شیراز می باشد که در محیطی وهم آلود و با کمک اکتورهای بسیار حرفه ای، 90 دقیقه ترس و دلهره را برای بازیکنان رقم خواهد زد. البته که در این بازی شما شاهد معماهای جذاب و روانی خواهید بود که تجربه این بازی را برای شما بسیار خوشایند خواهد کرد.

داستان بازی: بابا علمدار می‌گفت: «مُحتاله به ظاهر پیرزنیه دوره‌گرد و بیچاره و به باطن عجوزه‌ای حیله‌گر و مکاره. می‌گن هنگام زاده شدنش هفت سال سن داشته. پدرش جن بوده و مادرش پری. ما هیچ‌وقت حرف‌های بابا علمدار رو جدی نمی‌گرفتیم. چند وقتی شایعه شده بود که اون محتاله به روستا برگشته اما قصۀ اصلی از جایی شروع شد که شب عروسیم، زن عَشیه ناپدید شد!
محتاله عشیه رو کور کرد و اون الان تبدیل به یک زن جن‌زدۀ زنجیری شده.
حبیب در طویله‌ی اون خونۀ متروکه منتظر شماست.
جرئت ورود دارید، بسم الله!

مدت زمان: 90 دقیقه

ژانر: ترسناک، دلهره آور

تعداد نفرات: 5 -8 نفر

محل اجرا: حیابان نشاط

تلفن رزرو: 09334738040

اتاق فرار رستگاری

داستان اتاق فرار رستگاری شیراز برگرفته از سناریویی با موضوع کلیسا می باشد. این بازی که دکور و فضاسازی قابل قبولی را ارئه کرده، شما را با سیر داستانی جذاب خود وارد یک داستان با موضوع کلیسا و اتفاقات شوم داخل آن می کند. شما در این بازی قرار است به عنوان اعضای تیم سیاه چاله، به این کلیسا وارد شوید و از اتفاقات شوم اونجا پرده بردارید. اگر به فیلمهای کانجرینگ علاقه مند هستید بدون شک این بازی را تجربه کنید.

داستان بازی: در کلیسایی قدیمی و متروکه که مردمان آن ناحیه آن را معبد نفرین شدگان مینامند،صحبت از کشیشی است که مسئولیت نگهداری از آنجا را به عهده دارد. سالهاست که از آن اتفاقات شوم میگذرد،اما همچنان معمای آن مکان دست نخورده باقی مانده است. حتی ساکنین آن ناحیه نیز از حضور در آن مکان امتناع میکنند این بار نیز نیروهای BLACKHOLE(سیاه چاله) در صدد کشف حقیقت پنهان شده ی این روایات خواهند بود

مدت زمان: 90 دقیقه

ژانر: ترسناک، دلهره آور

تعداد نفرات: 4 -7 نفر

محل اجرا: فرهنگ شهر

اتاق فرار اجل معلق شیراز

اتاق فرار اجل معلق

بازی چهارم از مجموعه اسکیپ کلاب می باشد. اتاق فرار اجل معلق شیراز جدیدترین ساخته این مجموعه می باشد که با موضوعی مربوط به شیاطین و روح و جن، داستان سرایی بسیار عالی صورت گرفته و در کنار دکور و فضاسازی بسیار وهم آلود می تواند یکی از گزینه های خوب برای تجربه باشد. اتاق فرار اجل معلق هم مثل بازیهای دیگر معرفی شده در ژانر ترسناک می باشد و اگر از طرفداران این ژانر از بازیها اتاق فرار می باشید بدون شک باید آن را تجربه کنید.

داستان بازی: تو انتخاب شدی تا نفرینی که مثل اجل معلق گریبانگیر خاندان‌مان شده رو از بین ببری و این پیوند شوم پیربابا رو با شیاطین نابود کنی.
این وصیت من به توست هم‌خون من، پیر بابا داناترین و بیناترین ما بود تا این که اون شیطان لعنتی خودش رو به شکل نور درآورد و پیربابا رو کور کرد تا تاریکی تمام وجودشو بگیره!
من نمی‌تونم وارد این خونه بشم چون پیربابا طلسمی روی خونه‌ش گذاشته که هیچ نیرو و غریبه‌ای نمی‌تونه وارد بشه فقط از نوادگان خودش می‌تونن وارد این خونه بشن، برای نجات خاندان‌مان باید تاریکی که بینایی پیربابا رو گرفته نابود کنی و طلسم شیاطین رو در دنیای قمر در عقرب دفن کنی.
کاتب: ریش سیاه

مدت زمان: 90 دقیقه

ژانر: ترسناک، دلهره آور

تعداد نفرات: 5 -8 نفر

محل اجرا: خیابان شوریده شیرازی

تلفن رزرو: 09033548478

اتاق فرار رنسانس

اتاق فرار رنسانس یکی دیگر از اتاق فرارهای ترسناک شیراز می باشد که توسط مجموعه blackhole ساخته شده است.در این بازی شما قرار از تحت عنوان تیم سیاه چاله وارد عمارت سوخته یک خانواده اشرفی شوید. خانواده ای که در سالهای بسیار دور فرزند عجیب الخلقه ای را به دنیا آورده بودن و بعد از آن گریبانگیر اتفاقات شوم زیادی شدند و در نهایت در یک حادثه نامشخص کل عمارت آنها در آتش می سوزد. اتاق فرار رنسانس در ژانر درام و ترسناک می باشد.

داستان بازی: درسال ۱۹۶۸ فرزندی عجیب الخلقه با چهره ای نامتعارف در خانواده ای اصیل زاده شد چندین سال بعد تمامی اعضای خانواده به همراه عمارتی که در آن زندگی میکردند به طرز عجیبی در آتش سوختند. چندی بعد شایعاتی بر سر زبان ها افتاد، مبنی بر مفقود شدن افرادی که اقدام به ورود یا بازدید از آن عمارت سوخته میکردند. حال پرده برداری از راز این عمارت به عهده ی نیروهای BLACKHOLE(سیاه چاله) میباشد.

مدت زمان: 90 دقیقه

ژانر: ترسناک، درام

تعداد نفرات: 4 -7 نفر

محل اجرا: فرهنگ شهر شیراز

اتاق فرار قیام (شیراز)

اتاق فرار قیام به سبک فیلم های دنباله دار، توسط مجموعه blackhole و در ادامه بازی رنسانس ساخته شده است. این بازی با همون موضوع و در همان لوکیشن و شرایط اما در 100 سال بعد از اون اتفاق روایت می گردد. اتاق فرار قیام شیراز نیز مثل بازیهای قبلی دیگر که معرفی شده در ژانر ترسناک می باشد و این ترس و دلهره از طریق اکت های روحی جنی به شما القا خواهد شد

داستان بازی: درسال ۱۹۶۸ فرزندی عجیب الخلقه با چهره ای نامتعارف در خانواده ای اصیل زاده شد چندین سال بعد تمامی اعضای خانواده به همراه عمارتی که در آن زندگی میکردند به طرز عجیبی در آتش سوختند. چندی بعد شایعاتی بر سر زبان ها افتاد، مبنی بر مفقود شدن افرادی که اقدام به ورود یا بازدید از آن عمارت سوخته میکردند. حال پرده برداری از راز این عمارت به عهده ی نیروهای BLACKHOLE(سیاه چاله) میباشد.

مدت زمان: 100 دقیقه

ژانر: ترسناک،

تعداد نفرات: 4 -7 نفر

محل اجرا: فرهنگ شهر شیراز

در این مقاله به معرفی اتاق فرارهای شیراز پرداختیم و ترسناکترین و محبوبترین اتاق فرارهای شیراز را به شما معرفی کردیم. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با اتاق فرارهای شیراز و همچنین رزرو انلاین آنها از طریق وبسایت مجله اتاق فرار (escapemag.ir) مراجعه کنید و بعد از خواندن نظرات دیگر بازیکنان در خصوص بازیها، ساعت و روز بازی خود را انتخاب و به صورت انلاین اتاق فرارهای شیراز را رزرو کنید.

 

پست های مرتبط

بهترین وکیل ملکی شیراز؛ راهکاری مطمئن برای حفظ حقوق شما

در معاملات و مسائل ملکی، اطمینان از درستی قراردادها و حل اختلافات…

۳۰ شهریور ۱۴۰۳

شیراز: مکان های لاکچری و مدرن برای سفری به‌یادماندنی و ویژه

شیراز به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین شهرهای ایران، جاذبه‌های بسیاری…

۲۳ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید