تبلیغات شما در شیرازی شو
صفحه اصلی > جاذبه گردشگری شیراز : پارک ولیعصر شیراز

پارک ولیعصر شیراز

پارک ولعیصر شیراز1

پارک ولیعصر شیراز یکی از پارک های شیراز است که در قسمت جنوبی فلکه  ولیعصر بوستان ولیعصر قرار دارد.موقعیت زیبای پارک ولیعصر شیراز به بازدیدکنندگان امکان دسترسی به جاهای دیدنی شیراز را می دهد.

معرفی پارک ولیعصر شیراز

پارک ولعیصر شیراز

پارک ولیعصر شیراز یکی از زیباترین مراکز تفریحی و تفریحی شهر شیراز است که همه ساله پذیرای گردشگران و ساکنان این شهر است این پارک مثل پارک مادر شیراز با فضاهای سبز زیبا و امکانات  تفریحی فراوان مکانی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت و لذت بردن از طبیعت در دل شهر است پارک های دیگری مانند پارک وصال شیراز در این شهر وجود دارد که در صورت تمایل می توانید از آنها دیدن کنید.

امکانات و تفریح در پارک ولیعصر شیراز

وارد {پارک ولیعصر شیراز} که می شوید درختان بلندی را می بینید این درختان زیبا فضایی ارامش بخشی را فراهم میکند در بین مسیر های پیاده روی که از سایه این درختان پوشیده شده می توانید در میان گل های زیبا قدم بزنید و از اوقات فراغت لذت ببرید علاوه بر این پارک ولیعصر شیراز امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد.از جمله مهم ترین امکانات پارک ولیعصر شیراز می توان به سرویس بهداشتی، وسایل بازی کودکان و صندلی اشاره کرد بنابراین می توانید به راحتی روی نیمکت های مناطق مختلف پارک استراحت کنید.نورپردازی مناسب پارک ولیعصر شیراز این اجازه را می دهد تا در شب هم روشنایی کافی داشته باشیم.

پارک ولعیصر شیراز1

دسترسی به جاذبه‌های تاریخی از پارک ولیعصر شیراز

یکی از ویژگی پارک ولیعصر شیراز موقعیت جغرافیای آن میباشد این پارک در حاشیه بلوار زینبیه و در نزدیک ایستگاه مترو ولیعصر میباشد و به همین علت امکان دسترسی به سایر جاذبه های تفریحی را بعه شما می دهد بازار وکیل شیراز و مسجد نصیرالملک شیراز تنها یک کیلومتر ازاین پارک فاصله دارد.

پارک ولعیصر شیراز 2

نتیجه گیری

به طور کلی پارک ولیعصر شیرازمکانی آرام و منحصر به فرد در قلب شیراز است که به شما امکان می دهد از زیبایی های شهر لذت ببرید و اوقاتی آرام و شاد را در کنار  دوستان و خانواده سپری کنید.

mohammad80

پست های مرتبط

هتل بزرگ رز شیراز

مهمانان بالای 8 سال به عنوان بزرگسال محسوب می‌شوند. خردسالان 0 تا…

شاهچراغ شیراز

در میان جاهای دیدنی شیراز حرم حضرت شاهچراغ شیراز همچون ستاره ای…

آرامگاه خواجوی کرمانی شیراز

گردشگران داخلی و خارجی شیراز را مقصدی محبوب می دانند دیدنی های…

دیدگاهتان را بنویسید